Zaawansowane szukanie.

XR 25
Autor Wiadomość
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1653
Skąd: Legnica

Wysłany: 2016-09-08, 17:21   XR 25

Trafił do mnie XR 25S Reda :hyhy: (ten uszkodzony).Zimne luty zlikwidowane więc powinien działać ;) Ale nie używałem jeszcze takiego sprzęta więc boję się go uszkodzić ;) bo kto wie co Red mógłby mi za to zrobić :przestraszony: Do tego doświadczenia dołożył się również Gutek dostarczając mi drugą walizkę z interfejsami o których nie mam zielonego pojęcia :wstyd:
Zrobiłem kilka zdjęć i być może ktoś z was będzie wiedział co do czego służy?Będę wdzięczny za każdą radę :)
_________________

 
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1653
Skąd: Legnica

Wysłany: 2016-09-09, 19:02   

Właśnie wróciłem do domu po próbie walizki Reda.Przy pomocy kolegi Lesiu11 uruchomiliśmy XR-a.
Test urządzenia przeszedł pomyślnie :ok: Czyli walizka po "naprawie głównej ;) " jest sprawna :) Ale udało się nam połączyć jedynie z systemem wtrysku :( Wszystkie inne próby zakończyły się niepowodzeniem :kwasny: I teraz nie wiem czy to wina kart czy sprzętu.W walizce Gutka znalazłem jakby schemat kart z podziałem na modele renówek i kasetę nr 13 do której ten schemat się odwołuje,więc jutro spróbujemy jeszcze raz gdy posegreguję karty (fiszki).
_________________

 
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1653
Skąd: Legnica

Wysłany: 2016-09-10, 21:11   

Wyselekcjonowałem 12 kart które wg.schematu pasują do Safrany i kasety nr.13 z walizki Gutka.Jutro sprawdzę czy działają i opiszę efekty.Natomiast przy pierwszym połączeniu maszyna zdiagnozowała coś z przepustnicą i czujnikiem położenia przepustnicy.Muszę się jeszcze nauczyć to "czytać" ;)
_________________

 
 
 
Atropos 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH 2, 2.9 V6
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1494
Skąd: Ustroń

Wysłany: 2016-09-10, 21:17   

Jacek957, może szarpanie silnika u Ciebie ma związek z TPS właśnie?
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1653
Skąd: Legnica

Wysłany: 2016-09-10, 21:21   

Całkiem możliwe,ale zanim się tym zajmę muszę zaopatrzyć się w (nowy lub używany) czujnik położenia przepustnicy ;)
_________________

 
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1653
Skąd: Legnica

Wysłany: 2016-09-11, 18:07   

No i dupa :kwasny: Bez względu na to jakiej kasety i karty użyłem XR 25 pogadał tylko z systemem wtrysku.Natomiast z Initiale Paris Jurka nie połączył się w ogóle.I teraz nie wiem czy problem leży w samej walizce czy w braku odpowiednich kart (fiszek).I jeszcze jedno pytanie do Reda-na fiszkach jest odsyłacz do instrukcji warsztatowej,masz może coś takiego lub wiesz kto ma?I jeszcze jedno,za każdym połączeniem z gniazdem diagnostycznym walizka przeprowadza test który wypada pomyślnie.
_________________

 
 
 
RedHead 
Organizator zlotu



Safrane: B545 N°1579 oraz 2.0 16V 98' i S60T5
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 1705
Skąd: Weedon Bec

Wysłany: 2016-09-11, 20:56   

Wszystkie papiery jakie posiadam są na ftp
_________________
Decentralizacja to przyszłość.
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1653
Skąd: Legnica

Wysłany: 2016-10-13, 17:55   

Odwiedziłem dzisiaj ASO Renault w Lubinie :) Korzystają tam jeszcze z walizki XR 25 S i udało mi się pogadać z elektrykiem który z niej na co dzień korzysta ;) Podłączyliśmy moją Safranę korzystając z kart ASO i nic :kwasny: jak wcześniej tylko wtrysk,potem podłączyliśmy cały zestaw z ASO i ........ eureka,działa.To by znaczyło że w Redowym XR 25S coś więcej niż zimne luty padło :( Postaram się jeszcze raz pogadać z kolegami od elektroniki może coś znajdą.
_________________

 
 
 
Atropos 
Klubowicz



Safrane: 2000, PH 2, 2.9 V6
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1494
Skąd: Ustroń

Wysłany: 2016-10-13, 18:20   

Jacek957, wyszły Ci jakieś błędy?
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1653
Skąd: Legnica

Wysłany: 2016-10-13, 22:16   

No właśnie nie i to mnie martwi.Świeci mi się kontrolka ABS a walizka nie pokazuje żadnych błędów,napięcie na czujnikach ok i wszystkie inne parametry ABS ok a nie działa i "helmut" też nic nie mówi :kwasny: Dziwne :mur:
_________________

 
 
 
Daroot 
Organizator zlotu
Daroot Garage



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 5640
Skąd: Iława / Olsztyn

Wysłany: 2016-10-14, 07:27   

W quadrze ABS działa na trochę innej zasadzie, ma inny komp. Jeśli dobrze pamiętam - to znajduje się w lewym tylnym błotniku, dojście od bagażnika, za sprężarką.

A czemu działa na innej zasadzie? Gdyż jest połączony razem z układem blokowania tylnego mechanizmu różnicowego w dyfrze. W momencie gdy jest wszystko sprawne, przy włączeniu blokady, świeci się przycisk koło lewarka skrzyni biegów z napisem 4x4, a na desce zaświeca się kontrolka ABS.

Nie wiem czy to u Ciebie działa, pompka od blokady dyfra jest schowana przed tylnym lewym wahaczem.

Rzucam trop - tym śladem powinieneś iść. Można to wszystko sprawdzić, bez żadnych walizek (bez urazy, dla mnie to śmieszny sprzęt), czy komputerów.
_________________
Bywa że nie jestem szczery. Czasem zwyczajnie kłamię. Jestem próżny, pazerny, dbam tylko o swoje cztery litery. Bywam małostkowy, cyniczny i bezduszny - osądzam bez litości, bez serca i miłości
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1653
Skąd: Legnica

Wysłany: 2016-10-14, 08:39   

Do tej "pompki " dotarłem w trakcie konserwacji podwozia.Wnękę w której siedzi trzeba było dobrze wyczyścić i zakonserwować. W tym celu wymontowałem całe to ustroistwo,dochodzą tam przewody z podciśnieniem od silnika idące poprzez taki mały zbiorniczek do tylnego mostu (trzy szt.)i kostka z przwodami elektrycznymi (dwa lub trzy,już nie pamiętam) ale pompki nie zaobserwowałem :wstyd: Przy pierwszym montażu pomyliłem przewody podciśnienia i kontrolka koło lewarka po włączeniu blokady mrugała :kwasny: ale nie miało to wpływu na ABS.Po jakimś czasie gdy znalazłem schemat podłączenia przewodów podciśnieniowych poprawiłem podłączenie zgodnie ze schematem ale kontrolka(blokady)ciągle mrugała dalej bez wpływu na ABS.Wczoraj podczas testu "walizek" połączyliśmy się z ABS-em i pokazało dwa błędy?(skan zdjęcia wyślę wieczorem)-Tylny most zablokowany i Obwód stopu. Po zakończeniu badania kontrolka blokady przestała mrugać ale dalej bez wpływu na ABS,to znaczy nie zupełnie bez wpływu bo po przejechaniu ok 100 km "helmut" zameldował awarię ABS-u i kontrolka zgasła lecz po następnych 100 km po ponownym odpaleniu silnika się zapaliła ale już bez komunikatu "helmuta".Czarna magia :mur:
_________________

 
 
 
RedHead 
Organizator zlotu



Safrane: B545 N°1579 oraz 2.0 16V 98' i S60T5
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 1705
Skąd: Weedon Bec

Wysłany: 2016-10-14, 14:06   

Jacek957 napisał/a:
ale pompki nie zaobserwowałem


ja też takiej nie pamiętam :niepewny:
_________________
Decentralizacja to przyszłość.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


 Podobne Tematy 

phpBB by przemo