Zaawansowane szukanie.

2.5 20V Wymiana łącznika stabilizatora ( przód lewa i prawa
Autor Wiadomość
MaTek90 
Forumowicz


Safrane: 1998, PH2, 2435cm3
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 45
Skąd: Jaworzno

Wysłany: 2016-02-01, 18:50   2.5 20V Wymiana łącznika stabilizatora ( przód lewa i prawa

Witam. Wrzucam fotorelację z mojej wczorajszej męczarni przy wymianie łączników. Lewa strona, dokładnie od kierowcy - słychać było stuki na nierównościach. Tydzień temu, w sobotę sprawdziłem na kanale poduszkę silnika i łączniki, razem z końcówkami drążków. Końcówki w porządku, natomiast łącznik Lewy Przód stukał, gdy chwyciłem go i poruszałem. Prawa strona była ok, ale zmieniłem całą parę. Efekt zadowalający - stuki ustały. Zapraszam do oglądania ;)
Ostatnio zmieniony przez MaTek90 2016-02-01, 18:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
MaTek90 
Forumowicz


Safrane: 1998, PH2, 2435cm3
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 45
Skąd: Jaworzno

Wysłany: 2016-02-01, 19:02   

Chciałem jeszcze dodać, że część dolna i górna łącznika została zdemontowana, tak żeby zostały same kulki. Jedna osoba chwyta kluczem zaciskowym za tą kulkę a druga odkręca nakrętkę. Nie napisałem tego od razu bo ucina mi tekst. Pozdrawiam wszystkich :)
 
 
dogbert 
Forumowicz


Safrane: 2.5 20v RXE
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 98
Skąd: DG

Wysłany: 2016-02-02, 21:35   

MaTek90 napisał/a:
Chciałem jeszcze dodać, że część dolna i górna łącznika została zdemontowana, tak żeby zostały same kulki. Jedna osoba chwyta kluczem zaciskowym za tą kulkę a druga odkręca nakrętkę.


Ale po co tak komplikować sobie życie ? Stare łączniki idą na śmietnik, czy będziesz je chomikował :D Skoro kierunek śmietnik, to wystarczyło je odciąć przy samych mocowaniach. 5 minut roboty a efekt ten sam. Po co komplikować proste sprawy.
 
 
Jacek957 
Klubowicz



Safrane: 1995 V6 3,0 RT Allrad Zmodyfikowana do Baccary(bez pneumatyki)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 1665
Skąd: Legnica

Wysłany: 2016-02-02, 22:38   

Też użyłem szlifierki kątowej :P
_________________

 
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1766
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2016-02-03, 12:50   

Popieram !!!
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
MaTek90 
Forumowicz


Safrane: 1998, PH2, 2435cm3
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 45
Skąd: Jaworzno

Wysłany: 2016-02-04, 09:10   

Jakbym miał je chomikować to by nie były wstępnie cięte :p a droga była okrężna bo minęło trochę czasu nim kupili tarczę do szlifierki, bo nie było na stanie. Faktycznie można było machnąć to przy mocowaniu od razu. W każdym razie dzięki za wskazówki ;)
 
 
MaTek90 
Forumowicz


Safrane: 1998, PH2, 2435cm3
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 45
Skąd: Jaworzno

Wysłany: 2016-02-04, 09:15   

Kwestia oporu na gazie chwilowo nie będzie tu zamieszczana bo zaś się to pochrzaniło. Jest lepiej ale dalej ten pedał jest oporny i nie jest to na pewno kwestia samego pedału ani linki tylko przepustnicy, konkretnie tej sprężyny z łopatką, która się rusza jak naciskamy gaz na kołowrotku. Zauważyłem, że pedał twardnieje jak uruchomię silnik.
 
 
MaTek90 
Forumowicz


Safrane: 1998, PH2, 2435cm3
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 45
Skąd: Jaworzno

Wysłany: 2016-02-04, 09:19   

Trzeba mieć niesamowicie czułą nogę, żeby przemieścić się w zakresie od 1-2 tys. obrotów.Jak już pedał jest wdepnięty to nie ma problemu.
 
 
SURU 
Klubowicz



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 1766
Skąd: Opole Lubelskie

Wysłany: 2016-02-04, 10:35   

I znowu .... jakbym miał odkręcać stare drążki to bym chyba ocipiał . Tylko szlifierka i dwie sekundy roboty . Kto kolekcjonuje zużyte drążki :szok:
_________________
You Brought Two Too Many .
 
 
henry71
[Usunięty]


Wysłany: 2016-02-04, 19:07   

Jeśli jest problem na samym początku wciskani pedału gazu to przepustnica się zacina w pozycji zamkniętej zalecam porządne czyszczenie ,i sprawdzenie czy ktoś przy śrubce która reguluje stopień domknięcia przepustnicy nie majstrował (wystarczy milimetr)o ile taka w tym modelu występuje.
 
 
MaTek90 
Forumowicz


Safrane: 1998, PH2, 2435cm3
Dołączył: 28 Sty 2016
Posty: 45
Skąd: Jaworzno

Wysłany: 2016-02-04, 19:30   

Witam. Ktoś tam coś na pewno kombinował. Jakaś tam śrubka występuję z tego co się zdążyłem zorientować ale nie ruszałem jej. Udało się to poprawić na tyle, że można się przyzwyczaić, ale w sobotę będę to badał dalej bo przyzwyczajanie się to ostateczność. Od razu też filtr powietrza pójdzie do wymiany. Dzięki za wskazówki. Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


 Podobne Tematy 

phpBB by przemo