Tak w kwestii jasności klapka zamyka się w dwóch przypadkach
1. po wyłączeniu wentylacji i klimy przyciskiem STOP.
2. Po naciśnięciu przycisku wewnętrznego obiegu.
W pozycji AUTO klapka jest zawsze otwarta, problem niedziałającego silnika zamkniętego obiegu jest znany od dawna nie tylko w Safranach ale również w Scenikach reanimacja pomaga na krótko rozwiązaniem problemu jest odłączenie cięgna klapki i pozostawienie jej otwartej na stałe trochę gorzej zimą z nagrzaniem auta ale jeżeli jest filtr kabinowy to jest do wytrzymanie ale za to nie ma problemu parowania szyb o ile filtr kabinowy jest czysty. A tak apropos wyłączania silnika to najpierw wyłączamy wszystkie odbiorniki a potem gasimy silnik, raz oszczędzamy w ten sposób akumulator, dwa większość odbiorników jest na elektronice która nie lubi gwałtownych uderzeń prądu po włączeniu zapłonu. Na pewno tak jest w safranie ph1 w klimatronicu większość niedomagań bierze się stąd że nie jest wyłączany przyciskiem STOP tylko zostaje włączony po zgaszeniu silnika i po włączeniu zapłonu zaczyna automatycznie działać. Nie na darmo wyposażony został w przycisk STOP.
Safrane: 1998, phII, 2.5, bez bajerów Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Sie 2013 Posty: 466 Skąd: Wyszków
Wysłany: 2018-08-27, 13:49
KODA25 napisał/a:
tak apropos wyłączania silnika to najpierw wyłączamy wszystkie odbiorniki a potem gasimy silnik, raz oszczędzamy w ten sposób akumulator, dwa większość odbiorników jest na elektronice która nie lubi gwałtownych uderzeń prądu po włączeniu zapłonu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum